Semi-remorque surbaissé Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen neuf à vendre - ID: 6234775
France - Français | EUR
00
S'identifier / s'inscrire
Catalogue
Vendre
Déposer une annonce
VENDU
Regarder des offres similaires en stock

Oups... cet article a été vendu

Consulter cette annonce en archive
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (9)

Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Semi-remorque surbaissé
Neuf2-essieuCapacité de chargement: 34100 kgPoids total à charger: 47000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 6mois 4jour(s)
Le prix à négocier
Neuf2-essieuCapacité de chargement: 34100 kgPoids total à charger: 47000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Semi-remorque surbaissé: photos 1
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Semi-remorque surbaissé: photos 2
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Semi-remorque surbaissé: photos 3
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Semi-remorque surbaissé: photos 4
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (7)

MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 42650 kgPoids total à charger: 61000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 9mois 34jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 42650 kgPoids total à charger: 61000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (7)

Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 42400 kgPoids total à charger: 61000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 6mois 28jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 42400 kgPoids total à charger: 61000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (14)

Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 52000 kgPoids total à charger: 70000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 6mois 28jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 52000 kgPoids total à charger: 70000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (6)

Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen

Semi-remorque surbaissé
Neuf2-essieuCapacité de chargement: 28700 kgPoids total à charger: 43000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 1an(s)
Le prix à négocier
Neuf2-essieuCapacité de chargement: 28700 kgPoids total à charger: 43000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (13)
TOP

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 35695 kgPoids total à charger: 48000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 1jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 35695 kgPoids total à charger: 48000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Semi-remorque surbaissé: photos 4

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 38400 kgPoids total à charger: 48000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 6mois 28jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 38400 kgPoids total à charger: 48000 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (6)

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt

Semi-remorque surbaissé
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 37800 kgPoids total à charger: 50100 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 6mois 28jour(s)
Le prix à négocier
Neuf3-essieuCapacité de chargement: 37800 kgPoids total à charger: 50100 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (6)

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen

Semi-remorque surbaissé
Neuf4-essieuCapacité de chargement: 49000 kgPoids total à charger: 60800 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Publié: 1an(s) 9mois
Le prix à négocier
Neuf4-essieuCapacité de chargement: 49000 kgPoids total à charger: 60800 kg
Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Contacter le vendeur
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Semi-remorque surbaissé: photos 1
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Semi-remorque surbaissé: photos 2
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Semi-remorque surbaissé: photos 3
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Semi-remorque surbaissé: photos 4
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Semi-remorque surbaissé: photos 5
Voir toutes les photos (5)

Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA

Semi-remorque surbaissé
Neuf20233-essieuCapacité de chargement: 40180 kgPoids total à charger: 59000 kg
Allemagne, Heegstr. 6-8, D - 45356 Essen, Germany
Publié: 8mois 17jour(s)Numéro de référence 33276
Le prix à négocier
Neuf20233-essieuCapacité de chargement: 40180 kgPoids total à charger: 59000 kg
Allemagne, Heegstr. 6-8, D - 45356 Essen, Germany
Contacter le vendeur

Semi-remorque surbaissé neuf Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Publié: 2an(s)

Oups... cet article a été vendu
Semi-remorque surbaissé neuf Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen: photos 1

Nous avons des offres similaires à cette annonce

Regarder des offres similaires en stock
zoom in
Semi-remorque surbaissé neuf Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen: photos 1
See what's in stock now

Publié: 2an(s)

VENDU

Le vendeur n'a pas indiqué le prix

Voulez-vous voir les tarifs des offres similaires?

Regarder des offres similaires en stock
Neuf

Poids total à charger

61000 kg
Capacité de chargement

43200 kg
Largeur

2750 mm
Hauteur

400 mm
Сouleur

gris
Stationnement

Allemagne, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Châssis/suspension
châssis téléscopique

nombre d'essieux

essieu de direction

ABS

EBS

Carrosserie
longueur de chargement

7500 mm
largeur de chargement

2750 mm
hauteur de chargement

400 mm
Plus d'information

Gooseneck:

Gooseneck in SNT design to optimize the length of the loading area, length approx. 3.750 mm

Gooseneck can be raised / lowered hydraulically and removed

For truck: 6 x 4 or 8 x 4

Low deck:

Low deck in extendable outer beams construction, "SUPER LOW" Design, length approx.

7.500 mm

Low deck with hardwood floor approx. 40 mm thick and mechanical locking

The supply lines are protected in the pull-out supports and automatically adjust to the length of

the low bed

7 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10.000 daN)

6 pairs of threaded blocks on the inner beams for mounting screwable RUD rings

Axle bogie:

Axle bogie with closed outer frame, checker plate covering and continuous prism excavator

recess, approx. 1.450 / 900 x 505 mm, open at the rear

2 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10.000 daN)

1 pair of lashing rings lying in the excavator recess (LC 10.000 daN)

2 pairs of lashing rings lying in the excavator recess (LC 16.000 daN)

2 pairs of stanchion pocket for stanchion 100 x 50 mm in the outer beams

Axles and tires:

"PENDEL-AXLE", all axles hydromechanically forced steered

Hose rupture valve on the suspension cylinder with automatic RESET function

Hydraulic cylinder with shut-off cocks and linch pin for securing in the raised position

Final painting of axles with 2 layers of 2-component paint painted in "FAY-Gray-34-0260"

Technical axle load: 12.000 kg

Hydraulic suspension

Axle tool

Tires 245/70 R 17.5 3PMSF load index (146/146F)

Braking system:

Braking system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M) without connecting

lines to the truck

Electrical system:

Electric system conform to the EU-regulations lighting LED 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)

ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with sockets 24N, 24S & 15 pin

Connection according to ISO

24N ISO-1185

24S ISO-3731

15 pin ISO-12098

Steel construction:

Steel construction made of high-strength fine-grain steels.

Steel grade:

S355J2 + N / S355MC (yield strength 355MPa)

S690QL / S700MC (yield strength 690MPa)

Painting:

First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-peened welding frame

guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer. A high-quality 2-component (2K) singlecolour

top coat in RAL colors of your choice

Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white

Metallic paintwork not possible

Additional equipment:

Preparation for receiving screw-on container positioning for 1x 20' or 1x40' container on the

external beams. Container locks optionally available

2" king pin

A galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high

A spare wheel with holder in front of the bulkhead

Yellow-red air couplings on the front of the galvanized connection strip

4 pieces of wheel chocks with holder

Follow-up steering can be operated from the front and rear using cable remote control via

pushbuttons, with one-track control of the axles

Hydraulic connections from the gooseneck to the low bed with multi-coupling instead of screw

couplings. No guarantee on seals

Electro-hydraulic unit

Red reflective tape on the side, on the pull-out and on the back in accordance with EU

regulations

2 blocks of wood 500x250x200 mm

A holder for a warning light at the rear of the trailer

A mud flap at the rear of the trailer

European reflector signs (red-yellow) on the rear of the trailer

On the gooseneck and on the rear panel on the left and right, a holder for the warning signs

including a socket

Manual and description on USB stick

6 pairs of threaded blocks between the lashing rings under the top chord on the outer beam

for mounting screwable RUD rings VLBG-4

A separate air connection with air pistol on the gooseneck

ALU side walls and rear wall can be plugged onto the gooseneck, approx. 2.000 x 400 mm

The rear galvanized stanchions are removable. (Length of the body approx. 2.120 mm)

2 pairs of screwable lashing rings M20 (LC 5.000 daN)

7 pairs of stanchion pockets for plug-in stanchion 100 x 50 mm in the outer beam of the

loading area

Foldable extensions by approx. 230 mm on each side

1 pair of steel ramps to bridge the liftinghooks of the low deck

A coated layer of sand on the loading area to prevent slipping

Speed sticker 80 km/h on the rear and on both sides

Excavator recess of the rear axle bogie closed with a plug-in plate at the rear

4 warning signs approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 400 mm, with an LED position

light

A holder for a warning light on the warning signs

Radio remote control for tracking in addition to the cable remote control, with LED indicator

lights on the receiver as lane control

Central lubrication system with 2 pumps BEKAMAX (Pico) with normal grease NLGI-2 and

removable protection around the pump

Load manometer to determine the axle loads including load diagram

HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer beam

Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces metallised with

ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%), hot-coated

VENDU

Le vendeur n'a pas indiqué le prix

Voulez-vous voir les tarifs des offres similaires?

Regarder des offres similaires en stock
En poursuivant la navigation sur ce site, vous confirmez votre consentement et votre autorisation du traitement de vos données personnelles, y compris l’utilisation des cookies et d’autres techniques de traçage. C’est destiné à l’amélioration et à la personnalisation de votre expérience sur ce site, nos autres sites et les sites des autres annonceurs qui collaborent avec nous. Nos partenaires peuvent aussi garder des cookies sur votre dispositif ou utiliser les autres techniques de collecte et de traitement des informations personnelles. Vous pouvez savoir plus sur nos moyens de traiter vos données personnelles.
t1 old test archive
t1 test archive - Semi-trailer
t1 test archive - HEAVYTRAILER AG